Автоматика для розпашних воріт в Харкові і Харківській області
Вибираємо досить потужну з реальною гарантією
Вітаю! Дозвольте мені, як
монтажник автоматики для воріт, поділитися своїм чималим досвідом в цій сфері.
Звуть мене Сергій. Автоматизацією воріт займаюся з 2006 року. На моєму
особистому рахунку 670 установок електроприводів, а число випадків, де надавав ту
або іншу допомогу в монтажі, наближається до 9 тисяч. Тому мої поради по
обліку габаритів воріт, оцінці параметрів моделей і тонкощам самостійного
підключення - це рекомендації практика.
Обов'язкові ознаки надійної автоматики
Працювати на межі сил
автоматиці шкідливо, це загрожує поломками і швидким виходом з ладу. Так що я
рекомендую забезпечити запас міцності, тоді техніка впорається граючись і
прослужить набагато довше.
Спори з приводу країни
виробника і навіть ціни - не об'єктивні. Моделі відомих брендів,
розраховані на невеликі стулки в субтропіках, незважаючи на гучне ім'я і
вельми відчутну ціну можуть просто не витримати наших реалій. надійну техніку
виробляють і в Європі, і в Азії, але і ширвжитку і там, і там вистачає, часом по
ціною нормального продукту.
Розберемося, які технічні
параметри і особливості автоматики дійсно повинні враховуватися при виборі:
·
Достатня потужність двигуна. чим
більше зусилля може забезпечити привід, тим простіше техніці буде впоратися з
вітровими навантаженнями, обмерзанням (навантаженням) стулки і іншими
несприятливими факторами.
Якщо приводу доведеться працювати на
межі можливостей, то двигун швидко зламається, а знос складових буде
підвищеним. Якщо недооцінити додаткові навантаження, то автоматика може
просто «не потягнути» взимку або при вітрі. Особливо актуально це для глухих
воріт.
·
Довговічність забезпечити може тільки
металевий редуктор. Силовий агрегат не повинен містити слабких місць:
зайве дрібних деталей, зайвих вузлів, ненадійних матеріалів, неякісних
підшипників.
Метал без будь-яких змін
своїх властивостей витримує наш клімат. А полімери можуть
розкришитися вже після перших серйозних морозів, та й знос у них набагато вище,
ніж у металу. Так що ніякого пластику - для
мене це закон.
Не варто брати «кота в мішку» і
вірити на слово. Знайдіть ролики або хоча б фотографії, на яких чітко видно
будову моделі, щоб переконатися у відсутності каверз.
До речі, про «начинку» побічно
може розповісти навіть вага. Наприклад, ми порівнювали за вагою дві моделі з
Італії з однаковим призначенням: Rotelli затягнув на 7 кг, а його аналог - всього
на 5. У Ротелла великий двигун і металевий редуктор, а той факт, що
другий привід поступатися в надійності, до розбирання був для мене очевидний.
Пластик, всілякі поліпшені
полімери, порошкові метали, силумін - це дуже популярні матеріали,
що дозволяють виробникові знижувати собівартість. Покупець при цьому отримує
ненадійну техніку, у якій в кращому випадку окремі деталі або вузли треба
змінюватиме із завидною регулярністю, в гіршому - в недалекому майбутньому доведеться
замінити саму автоматику.
Вибір моделі під конкретні умови
Більш потужні моделі, розраховані
на великі ворота, або ж приводи для високоінтенсивних проїздів, стоять зазвичай
дорожче. Так що в крайності з «найсильнішим» впадати недоцільно для
невеликих воріт. Але ще більш небезпечно недооцінити реальні навантаження.
При аналізі відповідності моделі
воротам спочатку звертають увагу на вагу і габарити воріт, допустимі для
обраної моделі. Зазвичай в технічній документації наводяться обмеження по
ширині і вазі для 1 стулки.
Одночасно наближатися до обох
максимумів неприпустимо: довша легка або важка, але невелика по довжині
і висоті. В інструкціях до приводу зазвичай наводиться таблиця або графік з
допустимим співвідношенням довжини і ваги.
Реальні умови далекі від
ідеальних. Щоб техніка нормально працювала не тільки влітку, чи не пасувала перед
вітром, я рекомендую підбирати з «запасом» в 1,3-1,5 рази по довжині і в 2-3 рази
за вагою.
Наприклад, Rotelli 400
теоретично розрахований на стулки до 800 кг шириною до 3,5 м. Він оптимально
підійде для воріт зі стулками до 2,5 м шириною і вагою до 300 кг.
Такі заходи - зовсім не зайва
перестраховка. Крім звичайного запасу міцності тут передбачена і
компенсація вітрового навантаження. Європейці воліють гратчасті конструкції,
вільно пропускають вітер.
У Харківській області частіше
зустрічаються зашиті і комбіновані конструкції з високою парусністю.
Вітровий тиск може виявитися набагато більше, ніж сам вага воріт, так що
навантаження приводу доведеться долати підвищені в кілька разів. Забезпечте
своїй техніці необхідний запас, щоб вона нормально справлялася і служила
довше.
Можливість виконання монтажу своїми руками
Послуги з установки - окрема
стаття витрат, вельми немаленька. Як на мене, то краще придбати більш
потужне обладнання і поставити його самостійно, ніж заощадити на техніці,
але зате отримати «під ключ».
Для кожної моделі автоматики є
свої рекомендовані монтажні параметри, нюанси установки. Тому важливо
переконатися, що до вподобаної техніці є зрозуміла інструкція. корисно буде
з'ясувати інформацію про ступінь підготовки до монтажу. Так є моделі, які
треба тільки прикріпити, підключити до харчування і можна запускати тестовий цикл. А
є моделі, де не те що пульти не прописані, але і приймачі в блок
управління не встановлені. Подібні ускладнення плюс заумна інструкція можуть
змусити звертатися до професійних монтажникам.
Перешкодою до самостійної
установці може стати заборона на це в гарантійному зобов'язанні.
Готові до роботи моделі поставити не складно. Опишу загальну схему:
Передній кронштейн буде
встановлюватися на рамі (НЕ полотні) воріт, задній - на опорі, з урахуванням
необхідної висоти і віддалення від краю стовпа згідно з рекомендованими монтажним
параметрам. Слід виміряти стовпи і розмітити місця кріплення кронштейнів.
На вже готових стовпах в місці
установки автоматики слід закріпити заставні за допомогою анкерів. на
споруджуваних стовпах висновок заставних можна передбачити заздалегідь, приварив їх
арматурою до металевої серцевині.
Далі можна кронштейни прихопити
до заставної і стулці. В ручному режимі перевірити легкість ходу, дотримання кута
відкривання, після чого провести остаточне обварювання.
Підвести харчування до блоку
управління, підключити від неї приводи, налаштувати плату.
Багато наших клієнтів виконують монтаж самостійно і навіть діляться відгуками. Тут лише кілька, а все можна побачити тут