Nice Robus 350
Опис
Електропривод Nice Robus 350 - популярна автоматика для легких воріт за доступною ціною
ECO - комплектація автоматики Nice Robus 350
Пульт дистанційного керування NICE FLO2R-S | 2 шт |
Електропривод Robus 350 з вбудованим блоком управління RBА3 і монтажним набором | 1 шт |
FLOX2R вбудовується приймач | 1 шт |
Зубчаста рейка, модуль 4 | 4 м |
MAXI - комплектація автоматики Nice Robus 350
Електропривод Robus 350 з вбудованим блоком управління RBА3 і монтажним набором | 1 шт |
FLOX2R вбудовується приймач | 1 шт |
Зубчаста рейка, модуль 4 | 4 м |
Сигнальна лампа LUCYB | 1 шт |
Фотоелементи безпеки MOFB | 1 пара |
Резервна акумуляторна батарея PS12 | 2 шт |
Ключ вимикач MOSE | 1 шт |
Модель Nice Robus 350 користується популярністю. Сприяють цьому такі чинники: італійський бренд відомий у всьому світі, на даний привід ціна цілком доступна, а заявлених виробником параметрів (довжина до 7 м і вага до 350 кг) має вистачити для більшості воріт. Ми ж проаналізуємо граничні параметри з урахуванням умов експлуатації, а також заглянемо всередину приводу, щоб точно знати, на що він здатний і як з ним звертатися.
Для початку пару слів про те, якими можуть бути комплектації: від мінімальної, що забезпечує роботу воріт в автоматичному режимі, до рекомендованої оптимальної - більш безпечною і зручною у використанні.
Зміст:
- Без чого автоматика обійтися не може і що варто доповнити систему
- Паспортні дані моделі Nice Robus 350
- Особливості застосування моделі з урахуванням умов експлуатації
- Будова приводу: ключові деталі і матеріали
- Функціональні можливості
- Висновки та рекомендації
Ми пропонуємо автоматику різних виробників, при цьому співпрацюємо з ними безпосередньо і можемо дозволити надавати Вам оптові ціни на обрані Вами моделі.
Прислухайтеся до рекомендацій наших фахівців, це буде ще більш вигідно:
- мінімальні ціни з оплатою при отриманні, підбір економ-комплектації при бажанні;
- гарантовано підходить саме Вам автоматика, акція «рік тест драйву» дозволить повернути повну вартість за «б / у» техніку, якщо вона Вам не сподобається;
- максимальна підтримка - підберемо і налаштуємо автоматику, самі відправимо до зручного Вам відділення вантажоперевізника, доповнимо комплект покроковою інструкцією по монтажу своїми руками, проконсультуємо по телефону при необхідності з питань встановлення та обслуговування;
- обслуговування рекомендованих моделей в нашому сервісному центрі;
- регулярні акції дозволять ще більш заощадити і отримати подарунки.
Без чого автоматика обійтися не може і що варто доповнити систему
Основою автоматики є сам привід з вбудованим блоком управління - саме він визначає можливості системи.
Але без пристрою управління подати команди буде неможливо, так що в мінімальну комплектацію входять пара пультів ДУ і вбудований радіоприймач для прийому сигналу від них. Є й альтернативні варіанти, але найзручнішим засобом є все ж брелоки.
У комплект за замовчуванням включається модель FLO2R-S - двоканальний пульт з динамічним кодом (випромінюється сигнал щоразу змінюється, так що перехопити і повторити не вийде). Для отримання і розшифрування сигналу і призначений приймач FLOX2R, який вбудовується всередину приводу.
Зубчасту рейку практично ніколи виробники в комплект не включають, але без неї не обійтися. Даний елемент якраз і забезпечує зв'язок приводу з самої стулкою воріт - обертання зовнішньої шестерні перетворюється в поступальний рух цієї самої рейки (і стулки, до якої вона прикріплена). Довжина зубчастої рейки повинна бути приблизно на 1 м більше, ніж ширина проїзду, щоб діставати до приводу. Саме невизначеністю кількості матеріалу і пояснюють той факт, що в комплект рейку не включають.
Ми ж за замовчуванням пропонуємо 4 м рейки, чого буде достатньо для 3-метрового проїзду - в більшості випадків більше і не потрібно. Втім, при необхідності можна просто дозаказать потрібне число метрових «відрізків».
Саме перераховані вище елементи і складуть мінімальну комплектацію, достатню для автоматичної роботи воріт. Але є ряд аксесуарів, від яких також не варто відмовлятися.
Фотоелементи MOFB - це пристрій безпеки, що запобігають зіткнення стулки з перешкодою. Більшість датчиків визначення перешкоди відключають мотор, щоб той не згорів від перенапруги (і такий датчик в моделі Nice Robus 350 передбачений), але після «зустрічі», а фотоелементи реагують заздалегідь, не допускаючи, щоб діти, тварини або автомобіль потрапили під удар.
Фотоелементи - парні пристрої, розміщуються один навпроти одного по різні боки проїзду, а під час руху стулки з'єднуються інфрачервоним променем. Як тільки промінь буде перерваний - блок управління отримає відповідний сигнал, тому при закриванні стулки своєчасно буде включений реверс.
Сигнальна лампа LUCYB не тільки підвищує увагу оточуючих до діючої автоматики (а яскравий помаранчевий світло помітний добре у будь-який час доби і при негоді), але ще і збільшує дальність дії пультів ДУ завдяки вбудованій антені.
Варто встановити і резервне живлення - придбати акумуляторну батарею PS12. Дана можливість передбачена лише для низьковольтних двигунів, завдяки їй при збоях в електромережі не треба буде переводити привід в ручний режим і відкривати ворота вручну - автоматика сама перейде на автономне живлення і буде слухатися пульта або іншого засобу управління як ні в чому не бувало, а при відновленні нормального харчування без Вашого втручання підзарядить акумулятори. Встановлюється резервна батарея безпосередньо всередину корпусу приводу, а завдяки наявності у моделі універсальної шини BlueBUS спрощується підключення.
Ключ-вимикач MOSE - альтернативне пристрій управління, встановлюється стаціонарно і включається за допомогою ключа. Він може застосовуватися замість пультів ДУ, але частіше доповнює систему в якості резервного засобу подачі команд. Оснащений світлодіодним підсвічуванням. Завдяки замку з автоматичним поверненням без ключа автоматику не включили (хіба що вандали розіб'ють пластиковий корпус і замкнутий дроти безпосередньо, так що на видному місці краще не встановлювати).
Насправді доступні і інші аксесуари: кодові клавіатури і зчитувачі магнітних карт, 4-канальні пульти та інші пристрої управління. При бажанні, Ви можете ознайомитися з переліком доступних варіантів в розділі аксесуарів або попросити підібрати оптимальні пристрої нашого фахівця.
До речі, китайські моделі пультів, ламп і фотоелементів можуть працювати не гірше, але коштувати дешевше - це один з варіантів покупки повноцінної системи по економ-ціною. З іншого боку - звертайте увагу на пропоновану консультацію, щоб Вам не продали подібні дешеві аналоги під виглядом брендових італійських.
Дізнатися подробиці про модель і доступних комплектаціях можна безпосередньо у нашого фахівця - економте час, телефонуйте.
Паспортні дані моделі Nice Robus 350
Перше уявлення про модель можуть дати технічні характеристики, зазначені виробником. Розглянемо, що передбачено для Nice Robus 350:
Nice Robus 350 - низьковольтна модель, що забезпечує максимальну електробезпека для оточуючих. З іншого боку, можна порекомендувати установку стабілізатора напруги, так як трансформатори чутливі до перепадів.
Клас захисту IP44 говорить про те, що корпус надійно захищає механізм від проникнення пилу більше 1 мм в діаметрі і бризок води, в тому числі йдуть з-під коліс авто. Так що привід надійно захищений від атмосферних та інших несприятливих впливів.
Вага приводу з корпусом, електромеханічної та електронної складовими всього 8 кг. Металева «начинка» з запасом міцності у аналогів зазвичай важить більше, так що заглянути під кришку даного приводу не завадить.
Деякі паспортні значення також вимагають більш пильної уваги і навіть коригування.
Особливості застосування моделі з урахуванням умов експлуатації
Автоматика Nice на просторах СНД з'явилася однією з перших, до того ж серед продукції європейського походження саме вона має найнижчі ціни. І спрацьовує звична логічний ланцюжок: зроблено в Європі, ціна підходить. А за рахунок чого виходить така приваблива вартість (на собі компанія точно не буде економити) - вже не важливо.
Виробничі потужності компанії Nice розташовані в Китаї (як і у багатьох інших всесвітньо відомих брендів). Це не має відношення до якості - продукція сертифікована відповідно до Директиви 2006/42 / ЄС, так що відповідає європейським вимогам, - зате дає можливість знизити собівартість.
Інша справа, що матеріали деяких деталей, відносно невелика потужність двигуна, а також механічні кінцеві вимикачі (які також дозволяють економити виробнику) обходяться дешевше, але не зовсім підходять для наших кліматичних умов. Але це вже претензії не до виробника, а до того, хто вибирав техніку без урахування умов роботи. У тих же тропіках з легкими воротами все буде працювати як годинник. А ось для нашої країни треба внести деякі корективи в межі застосування моделі.
Визначаємо правильно межі застосування моделі
Технічні характеристики моделі Nice Robus 350 обмежують інтенсивність 30 циклами на годину. Процентне співвідношення 40% говорить про те, що для коректної роботи приводу двигун повинен відпочивати трохи більше, ніж працювати: з 10 умовних хвилин 4 хвилин працює, 6 відпочиває.
Завдяки подібним показниками привід Nice Robus 350 можна віднести до побутових, здатним справлятися з підвищеними навантаженнями, але встановлювати його бажано саме в житловому секторі. До того ж свою коригування в інтенсивність роботи автоматики вносять і габарити воріт.
У паспортних даних для Nice Robus 350 вказано максимальна вага стулки 350кг і довжина до 7м. Уточнюємо: кожен максимальний параметр - це ні в якому разі не рекомендується значення, а саме граничне, причому без урахування інших навантажень, так що або довжина більша, або вага - одночасно вони не можуть бути досить значними.
До того ж кожен з цих параметрів ще й на швидкість і кількість циклів впливає. Виробник призводить межі застосування даної моделі:
Виходить, що потрібен певний баланс між довжиною, вагою і інтенсивністю - по максимуму жоден показник брати неприпустимо. І навіть це справедливо для ідеальних умов, а реальні вносять додаткові поправки.
Можна сказати, що в тропіках стулка має постійну вагу. А у нас з урахуванням налиплого снігу і льоду цифра може подвоїтися і навіть потроїтися. Додатковими навантаженнями служать деякий опір самих воріт (чого краще не допускати - перевіряти легкість ходу стулки варто регулярно), вітрове навантаження, примерзанню, рух через замет.
Слід підсумувати всі зазначені фактори, передбачити невеликий запас на форс-мажор, щоб визначити, наскільки Ваші ворота «впишуться» в зазначені межі при найгіршому «розкладі». Але можна скористатися універсальним методом монтажників: розділити паспортні рекомендації навпіл (або навіть більше, якщо ворота фактурні і часто покриваються кіркою льоду). Саме тому в таблицю технічних характеристик мною були внесені поправки - вага до 175кг і довжина до 3м.
Відповідні умови експлуатації: якісні ворота, допустимі температури
Привід розрахований на переміщення добре налагодженої стулки: ніяких заклинювань, підвищеного тертя, коливань при русі бути не повинно. Потрібно легкий хід в обидві сторони, але при цьому без мимовільного руху під час зупинки (без перекосів воріт). І саме до такого стану необхідно відрегулювати ворота до того, як поставити на них привід. Аж до заміни фурнітури, якщо це буде потрібно, так як неякісна основа воріт здатна швидко вивести автоматику з ладу. Як підібрати підходящу фурнітуру - дивіться у відповідному розділі або запитуйте у наших фахівців.
Привід Nice Robus 350 розрахований на робочу температуру в межах від -20 ° С до + 50 ° С. Саме в цьому діапазоні гарантована робота в штатному режимі. Але в нашій країні морози, особливо в північних регіонах, бувають і більш жорсткими, ну а в південних влітку привід може нагрітися і сильніше (мова йде не про температуру повітря в тіні, а нагріванні предметів прямими сонячними променями).
Вихід за подібні рамки для приводів з металевою «начинкою» обходиться без наслідків, але наявність полімерних шестерень підвищує ризик пошкодження таких елементів. Справа в тому, що сам пластик здатний змінювати свої властивості: на занадто сильному морозі часто стає крихким і ламким, а при нагріванні може деформуватися.
Так як в механізмі Nice Robus 350 дійсно є полімерні складові, то для забезпечення нормальних умов роботи варто подбати про затіненні приводу влітку і утепленні в особливо холодні дні зими.
Сумісність механічних кінцевих вимикачів з нашим кліматом
Кінцеві вимикачі - це датчики кінця маневру, що дають сигнал відключити двигун. У моделі Nice Robus 350 застосовується механічна система: з приводу над зовнішньою шестернею стирчить пружинка, а на самій зубчастої рейки виставляється пара кронштейнів таким чином, щоб в момент повного відкривання / закривання один з них натискав цю пружину. По обидва боки пружини розташовані мікрокнопка, відхиляючись, вона натискає одну з них, що і служить сигналом платі про кінець руху.
Рішення цілком доречне для тропіків-субтропіків. Дешево і надійно виходить. У нас же така система добре працювати буде лише в теплу пору року. Взимку доведеться періодично відігрівати примерзли пружинку і кнопки, а також зчищати сніг і лід з рейки, щоб вони замість кронштейнів не натискати на пружинку. До того ж така підвищена механічна дія прискорює знос - зламана пружинка або кнопки будуть вимагати заміни.
В Україні краще зарекомендували себе моделі з магнітною системою кінцевих вимикачів. Принцип роботи схожий, тільки немає механічного впливу: датчик реагує на магнітне поле встановлених різними полюсами кронштейнів-магнітів. Контакти запаяні в колбу з інертним газом, «зашиті» в пластиковий корпус і поміщені всередину приводу - їм зносу немає, окислюватися або примерзнути вони просто не можуть, і ніякі зовнішні чинники збити з пантелику систему не здатні.
Будова приводу: ключові деталі і матеріали
Дизайн моделі стильний, привабливий - прекрасно впишеться в будь-який екстер'єр.
Але якість приводу визначається не тільки зовнішнім виглядом. Пора заглянути всередину. Знімаємо кришку корпусу - бачимо електродвигун, трансформатор і датчик системи механічних кінцевих вимикачів.
Трансформатор в низьковольтних моделях перетворює що подається на плату звичайний змінний струм в 220 на необхідний двигуну і аксесуарам постійний напругою 24В. Потужність його складає лише 110Вт, так що з урахуванням підключення ще й аксесуарів, передати двигуну 250Вт він навряд чи зможе.
Сам трансформатор споживає близько 12В навіть в режимі очікування. Більш потужні моделі ще більш «ненажерливі», до того ж дорогі, тому низьковольтні моделі рідко постачають серйозними трансформаторами, а значить, високу потужність двигунів в подібної техніки знайти складно.
Двигун має скромні розміри. Особливо в порівнянні з моторами конкурентів. Варто сказати, що розмір дійсно має значення в цьому випадку: сил у «крихти» не може бути багато.
Проаналізуємо реальну потужність приводу. Заявлена сила струму для моделі - 1,2А. Тоді номінальна потужність обчислюється множенням сили струму на спожите напруга живлення:
1,2 А * 24 В = 28,8 Вт
Навіть з урахуванням зростання під навантаженням, навряд чи отримаємо обіцяні 250Вт. У паспорті вказано максимально можлива межа, а не номінальне значення (що, втім, не заборонено правилами складання таблиці технічних характеристик - одні вказують номінальне, інші - максимальне, треті - обидва значення). З огляду на «не солідно» потужності в 28,8Вт, стає зрозумілим, чому в даній моделі зазначено максимальне значення.
Від двигуна крутний момент передається за допомогою черв'ячної передачі. Даний механізм досить простий і найбільш безвідмовний (при правильній експлуатації і якісних матеріалах). Черв'як у моделі Nice Robus 350 сталевий.
Вимірювання вала двигуна, на якому цей черв'як розташований, показали, що товщина становить лише 8 мм, а в місці проточки і зовсім лише 6мм. Це підвищує ризик зрізання вала при включенні реверсу (наприклад, коли спрацюють фотоелементи). Ротори з товщиною валу 20мм в ремонт з цієї причини не потрапляють.
Внутрішня шестерня, яку обертає черв'як, є полімерною. Поєднання сталевого черв'яка і пластикової шестерні оптимальним не назвеш: найбільш надійно і довго працює металева пара (для внутрішньої шестерні автоматики, розрахованої на подібний до нашого клімат, найчастіше використовується сталь, латунь, бронза).
Сталь швидше зношує шестерню - це раз. А при виході за робочі температури полімер може ставати крихким або податливим для деформації - це два (про це я вже говорив вище).
В Італії (або іншій країні з більш м'яким, ніж у нас, кліматом) пластикові шестерні можуть працювати безвідмовно. Тим більше що стулки там роблять в основному витонченими: невисокими, легкими, ажурними. Малопотужний мотор, полімери в конструкції, механічні концевики - там це цілком доречно і дозволяє економити. Немає резону в подібних умовах переплачувати за більш дорогі матеріали і технології. Якщо у Вас ситуація близька до подібної, температурний режим не порушується, то Ви залишитеся цілком задоволені даною автоматикою.
Черв'ячний механізм забезпечує самоблокування приводу. При зупинці мотора зрушити стулку вручну не вийде - зубчасті передачі не дадуть. Так що додаткові замки (витрати на них, клопоти по закриттю / відкриванню) не потрібні. З іншого боку, при відсутності електроживлення управляти воротами можна все також автоматично при наявності акумуляторної батареї або ж перевести ворота в ручний режим за допомогою вхідних в комплект ключів.
А ось зовнішня шестерня у даній моделі виконана не з сталі, а з силуміну. Даний матеріал особливою міцністю не відрізняється - з металом його навіть порівнювати не доводиться.
Функціональні можливості
Блок управління RBА3 є вбудованим, тобто до механізму усе вже підключено, залишиться підвести живлення і підключити аксесуари. До речі, периферійні пристрої (до 15 шт) завдяки технології BlueBUS підключаються дуже легко - потрібно два дроти без дотримання полярності (замість 4 і контролю, коли використовуватиметься).
Функціональні можливості модели достаточно широки:
Передбачено датчик виявлення перешкод. АМПЕРОМЕТРИЧНИЙ система захистить мотор від перенапруги і своєчасно відключить його при зіткненні з непереборною перешкодою.
Зусилля, швидкість, час паузи до автоматичного закривання можна відрегулювати відповідно до власних потреб. Є 6 рівнів швидкості руху.
Можна задати плавний старт і зупинку, що дозволить уникнути різких ривків і ударів, а значить, продовжити термін служби автоматики.
Є режим хвіртки, так що при необхідності пропустити пішохода можна не включати повний цикл, а задіяти часткове відкривання. Варто зауважити, що якщо акумулятор ставити не збираєтеся, а інший хвіртки немає, то в разі відсутності електроживлення доведеться лізти через паркан, щоб розблокувати привід.
Плата не просто підтримує роботу з фотоелементами, але і дозволяє активувати функцію «фото-тест» - перевірку на працездатність пристрою безпеки до включення мотора.
Є функція підсвічування, тобто лампа може не тільки блимати під час руху, а й служити додатковим освітленням.
Варто зауважити, що передбачений «сплячий режим», який дозволяє не витрачати зайву електроенергію під час простою приводу.
Висновки та рекомендації
Підсумуємо інформацію про модель Nice Robus 350:
Модель розрахована на переміщення стулки до 350кг вагою і 7м довжиною в ідеальних умовах, але в нашому кліматі рекомендується купувати її для воріт не важче 175кг і не більше 3м завдовжки. При цьому ворота повинні бути добре збалансовані і відрегульовані.
Максимально допустима інтенсивність роботи моделі - 40% з обмеженням до 30 циклів на годину на невеликих легких стулках, зі збільшенням габаритів частота відкриттів повинна зменшуватися. Це говорить про побутовому застосуванні приводу в житловому секторі з контролем навантажень.
Температурний діапазон від -20 ° С до + 50 ° С вимагає затінювати модель влітку від прямих сонячних променів, а в морозні ночі - утеплювати привід. Наявність полімеру в конструкції робить модель чутливої до виходу за зазначені рамки.
Крім пластикової внутрішньої шестерні варто відзначити також силумінову зовнішню - не найкраще рішення для ворітної автоматики. Така пара підійде скоріше для «символічних» за розміром і вагою стулок десь в субтропіках. З важкої стулкою в нашій країні знос буде підвищено.
Низьковольтний мотор безпечний, дозволяє встановлювати автономне живлення, але не забезпечує високої потужності. Згідно паспорта двигун має потужність 250Вт, але вказано максимально можливе значення, номінальне розрахункове становить 28,8Вт.
Блок управління багатофункціональний, дозволяє налаштовувати роботу приводу оптимально. Передбачені кнопки для швидкого налаштування.
Трансформатор і плата управління особливо чутливі до перепадів напруги, так що рекомендується обов'язково доповнювати дану модель стабілізатором напруги.
Механічні кінцеві вимикачі в зимовий період вимагають підвищеної уваги: відігрівання і чищення зубчастої рейки. Вони дешевше магнітних, але можуть некоректно поводитися в нашому кліматі.
Ціна автоматики бренду знаходиться в доступному ціновому діапазоні в порівнянні з більшістю європейських моделей. Але слід ретельно витримувати зазначені межі застосування, щоб не збільшувати витрати покупкою запчастин (ціни на комплектуючі не такі привабливі, зате доступні завдяки популярності автоматики).
Оригінальні брендові аксесуари при бажанні можна замінити більш дешевими аналогами. При необхідності ми можемо порекомендувати протестовані в нашій країні моделі пультів, ламп і фотоелементів.
Телефонуйте - наші фахівці проконсультують щодо особливостей даної моделі і аналогів, підберуть комплектацію і розкажуть про актуальні акції.