Заглушки для воріт

Заглушки для направляючої - це елементи фурнітури для відкатних воріт, які закривають торці рейки, запобігаючи потрапляння всередину профілю сторонніх предметів, бруду, снігу. Найчастіше виконуються у вигляді пари вставних гумових пробок, хоча нерідко передня замінюється суміщеної з кінцевим роликом сталевий платівкою за формою перетину профілю.


Роль заглушок

У якісному комплекті фурнітури немає нічого зайвого - кожен елемент виконує свою задачу. Заглушки покликані захищати внутрішній простір рейки від негативного зовнішнього впливу. 

Так, наприклад, якщо стулка взимку пройде крізь замет, то всередину стовідсотково наб'ється чимало снігу. А це вдарить по основних елементах фурнітури:

  • Це вкрай шкідливо для самого рейки, особливо якщо використана чорна, а не оцинкована напрямна. Якщо зверху такий рейок забарвлений і захищений тим самим від корозії, то волога всередині може привести до появи іржі.  


  • Сніг налипне на кінцевий ролик, що шкідливо для нього і для працездатності даного елемента.


  • Коли стулка піде в іншу сторону, то в набився з боку хвостовика сніг заїдуть роликові каретки. Чи треба говорити, що для них це також не минеться? 


  • Сам сніг каретки, швидше за все, виштовхнуть з труби, але зусиль для закривання стулки потрібно більше. Якщо ворота автоматизовані, то такі збільшені навантаження техніка може порахувати перепоною на шляху, тоді ворота можуть знову відкритися. Добре, якщо Ви будете поруч і побачите це, а то стояти воріт відкритими до Вашого повернення ...
  • Нарешті, корозія металу з одного боку зменшує міцність самого рейки, з іншого - ускладнює рух роликів по вже далеко не гладкій поверхні.

Крім снігу всередину можуть потрапити зайва пил і бруд, якась гілка або ще щось стороннє. Такі «добавки» можуть погіршити роботу роликів, причому не тільки якщо потраплять в саму каретку, а й при осіданні на поличках рейки, по яких котяться колеса.

Можливо, саме з Вашим комплектом нічого поганого не трапиться і при відкритих торцях рейки. Але чи варто ризикувати? Особливо з урахуванням того, що закрити зрізи дуже просто - треба тільки не забути поставити заглушки з комплекту фурнітури


Знімні заглушки різних виробників з вигляду схожі - гумові «пробки» за формою рейки з гофрованої частиною, яка вставляється всередину труби і утримує заглушку на місці. Незначна різниця може бути в пружності гуми і точності геометрії. 


Передню знімну заглушку все частіше стали замінювати на сталеву пластину, прикріплену до кінцевого ролику. 


Такий варіант дійсно має свої переваги. Справа в тому, що передній край постійно заїжджає-з'їжджає з нижнього уловлювача, при цьому періодично гумова заглушка може злітати з-за тертя об його стінки. 


Але коли заглушка є частиною надійно прикріпленого до рейки кінцевого ролика, то подібних випадків не передбачається - рейок завжди буде добре захищений. 

Додаткова інформація

Можна, звичайно, просто заварити торці, але це передбачає пошуки відповідного металу, підгонку форми, зварювальні роботи, а якщо знадобиться зняти ворота, то доведеться зрізати «художества» і відновлювати їх після установки стулки на місце. Так що готовий варіант набагато простіше.

Усі пропоновані нами комплекти містять заглушки на обидва торці, причому використаний комбінований варіант, де  присутні 1 знімна і 1 поєднана з кінцевим роликом. 


Зверніть увагу ще на один плюс у вигляді додаткового демпфера на пластині передньої заглушки, що дозволяє пом'якшити «стикування» воріт з уловлювачем та уникнути зайвого шуму і гуркоту при закриванні.